- Samorząd
-
Cyfrowy Urząd
- Informacje ogólne
- Akta stanu cywilnego
- Sprawy meldunkowe
- Dowody osobiste
- Działalność gospodarcza
- Gospodarka nieruchomościami
- Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne
- Podziały nieruchomości
- Numeracja porządkowa nieruchomości
- Gospodarka leśna
- Ochrona środowiska
- Podatki
- Sprawy mieszkaniowe
- Testament
- Wgląd do archiwum
- Własnoręczność podpisu
- Zezwolenie na alkohol
- Zezwolenie na wycinkę
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP)
- Mapy i plany
- Gospodarowanie mieniem gminnym
- Bezpieczeństwo publiczne
- Zarządzanie Kryzysowe i Obrona Cywilna
- Cyberbezpieczeństwo
- Zdrowie i pomoc społeczna
- Oświata
- Ochrona środowiska
- Kultura
- Sport
- Zabytki
- Zasłużeni dla Dukielszczyzny
- Wydawnictwa
- Nagrody, wyróżnienia
- Ogłoszenia i informacje jednostek zewnętrznych
- Organizacje pozarządowe
- Budżet obywatelski
- Koronawirus SARS-CoV-2
- Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
Szkolenie z zakresu księgowości dla organizacji pozarządowych
Informuję, że 30 czerwca 2012 od godz.10.00-18.00 w restauracji ZIKO w Dukli zostanie zorganizowane szkolenie z zakresu księgowości dla organizacji pozarządowych. Organizatorem szkolenia jest Fundacja Collegium Progressus w partnerstwie z Fundacją Rozwoju Regionu Rabka realizująca projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego pn. "Aktywne karpackie NGO".
Do 20 czerwca br. proszę zgłosić osoby z organizacji pozarządowych działających na terenie Gminy Dukla, które będą uczestniczyć w ww. szkoleniu.
Liczba osób uczestniczących w szkoleniu jest ograniczona. Liczy się kolejność zgłoszeń.
Zgłoszenia można dokonać na adres e-mail tit@dukla.pl, telefonicznie: 13 43 356 16 bądź w punkcie Transgranicznej Informacji Turystycznej w Dukli ul. Trakt Węgierski 26 a
( przystanek autobusowy).
Barbara Pudło