- Samorząd
-
Cyfrowy Urząd
- Informacje ogólne
- Akta stanu cywilnego
- Sprawy meldunkowe
- Dowody osobiste
- Działalność gospodarcza
- Gospodarka nieruchomościami
- Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne
- Podziały nieruchomości
- Numeracja porządkowa nieruchomości
- Gospodarka leśna
- Ochrona środowiska
- Podatki
- Sprawy mieszkaniowe
- Testament
- Wgląd do archiwum
- Własnoręczność podpisu
- Zezwolenie na alkohol
- Zezwolenie na wycinkę
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP)
- Mapy i plany
- Gospodarowanie mieniem gminnym
- Bezpieczeństwo publiczne
- Zarządzanie Kryzysowe i Obrona Cywilna
- Cyberbezpieczeństwo
- Zdrowie i pomoc społeczna
- Oświata
- Ochrona środowiska
- Kultura
- Sport
- Zabytki
- Zasłużeni dla Dukielszczyzny
- Wydawnictwa
- Nagrody, wyróżnienia
- Ogłoszenia i informacje jednostek zewnętrznych
- Organizacje pozarządowe
- Budżet obywatelski
- Koronawirus SARS-CoV-2
- Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
Dofinansowanie usuwania azbestu z terenu Gminy Dukla w 2015 roku
Gmina Dukla uzyskała dofinansowanie na realizacje zadania w ramach programu priorytetowego „Gospodarowanie odpadami innymi niż komunalne, część II usuwanie wyrobów zawierających azbest”.
Nakłady finansowe pochodziły z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie oraz z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie na zadanie pn. „Odbiór, transport i utylizacja odpadów zawierających azbest z terenu Gminy Dukla.
Całkowity koszt realizacji zadania wyniósł 23.422,76 zł.
• Dotacja ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie wyniosła 10.542,80 zł
• Dotacja ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie wyniosła 7.379,96 zł
• Środki własne Gminy Dukla wyniosły 5.500,00 zł
Dzięki uzyskanemu przez gminę dofinansowaniu z naszego otoczenia zniknęło 72,29 tony wyrobów zawierających azbest.