Strona główna » Aktualności
Dla mieszkańców
- Samorząd
-
Cyfrowy Urząd
- Informacje ogólne
- Akta stanu cywilnego
- Sprawy meldunkowe
- Dowody osobiste
- Działalność gospodarcza
- Gospodarka nieruchomościami
- Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne
- Podziały nieruchomości
- Numeracja porządkowa nieruchomości
- Gospodarka leśna
- Ochrona środowiska
- Podatki
- Sprawy mieszkaniowe
- Testament
- Wgląd do archiwum
- Własnoręczność podpisu
- Zezwolenie na alkohol
- Zezwolenie na wycinkę
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP)
- Mapy i plany
- Gospodarowanie mieniem gminnym
- Bezpieczeństwo publiczne
- Zarządzanie Kryzysowe i Obrona Cywilna
- Cyberbezpieczeństwo
- Zdrowie i pomoc społeczna
- Oświata
- Ochrona środowiska
- Kultura
- Sport
- Zabytki
- Zasłużeni dla Dukielszczyzny
- Wydawnictwa
- Nagrody, wyróżnienia
- Ogłoszenia i informacje jednostek zewnętrznych
- Organizacje pozarządowe
- Budżet obywatelski
- Koronawirus SARS-CoV-2
- Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
Zawiadomienie o sesji
Na podstawie art.20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym /Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz.1591z późn. zm./
na dzień 29 stycznia 2013 r. (wtorek) o godz. 9:00 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Dukli XXVIII sesję Rady Miejskiej w Dukli.
- Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
- Przyjęcie protokołu z XXVII sesji Rady Miejskiej w Dukli.
- Zapytania i wolne wnioski.
- Informacja Burmistrza Dukli z działalności międzysesyjnej.
- Informacja z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Dukli.
- Podjęcie uchwał w sprawach:
- zmiany w uchwale własnej dotyczącej przystąpienia do realizacji projektu "Czas na aktywność w gminie Dukla", złożonego w ramach Działania 7.1 Poddziałania 7.1.1 Priorytetu VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki /druk nr 185/,
- uchwały budżetowej Gminy Dukla na 2013 rok /druk nr 186/,
- zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Dukla /druk nr 187/,
- zarządzenia poboru podatku rolnego, podatku leśnego i podatku od nieruchomości od osób fizycznych w drodze inkasa, określenia inkasentów i wysokości wynagrodzenia za inkaso na terenie Gminy Dukla /druk nr 188/,
- sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów /druk nr 189/,
- ustalenia stawki opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi /druk nr 190/.
- Odpowiedzi na zapytania i wnioski.
- Oświadczenia i informacje.
- Zamknięcie sesji.
Wspólne posiedzenie komisji 21 stycznia 2013r. /poniedziałek/ godz. 9:00
/pokój nr 211/.
Przewodniczący Rady
Andrzej Dziedzic
2013-01-18