Dla mieszkańców Dla biznesu Dla turystów Projekty i inwestycje
 

baner-dustaw

baner-mpolski

Zawiadomienie o sesji Rady Miejskiej w Dukli

ZAWIADOMIENIE

Na podstawie art.20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym /Dz. U. z 2016 r. poz.446 z późniejszymi zmianami/

z w o ł u j ę

na dzień 28 grudnia 2016 r. (środa) o godz. 1800 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Dukli XXXIII sesję Rady Miejskiej w Dukli.

Porządek obrad

  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Informacja Burmistrza Dukli z działalności międzysesyjnej.
  3. Informacja z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Dukli.
  4. Zapytania i wolne wnioski.
  5. Podjęcie uchwał w sprawach:
    • a) przyjęcia "Diagnozy potrzeb w zakresie wsparcia edukacyjnego uczniów, nauczycieli oraz Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Głojscach" /druk nr 208/,
    • b) przyjęcia "Diagnozy potrzeb w zakresie wsparcia edukacyjnego uczniów, nauczycieli oraz Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Operacji Karpacko-Dukielskiej w Iwli" /druk nr 209/,
    • c) przyjęcia "Diagnozy potrzeb w zakresie wsparcia edukacyjnego uczniów, nauczycieli oraz Szkoły Podstawowej w Wietrznie" /druk nr 210/,
    • d) zamiaru wyłączenia i likwidacji Technikum w Dukli wchodzącego w skład Zespołu Szkół Nr 2 w Dukli /druk nr 211/,
    • e) zamiaru wyłączenia i likwidacji Szkoły Policealnej dla Dorosłych w Dukli wchodzącego w skład Zespołu Szkół Nr 2 w Dukli /druk nr 212/,
    • f) określenia opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego dzieci w wieku do lat 5 w prowadzonych przez Gminę Dukla przedszkolach, oddziałach przedszkolnych w szkołach podstawowych i punktach przedszkolnych oraz określenia warunków zwolnienia rodziców z opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego /druk nr 213/,
    • g) zmiany nazwy ulicy Pocztowej na ulicę Bernardyńską w Dukli oraz ustalenia jej przebiegu /druk nr 214/,
    • h) nadania nazwy dr Józefa Samuela Blocha drodze wewnętrznej w Dukli oraz ustalenia jej przebiegu /druk nr 215/,
    • i) zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Dukli na 2017 rok /druk nr 216/,
    • j) zatwierdzenia planu pracy Komisji Rozwoju Gospodarczego i Środowiska Rady Miejskiej w Dukli na 2017 rok /druk nr 217/,
    • k) zatwierdzenia planu pracy Komisji Kultury, Oświaty, Zdrowia i Spraw Obywatelskich Rady Miejskiej w Dukli na 2017 rok/druk nr 218/,
    • l) zatwierdzenia planu pracy Komisji Budżetu i Finansów Rady Miejskiej w Dukli na 2017 rok /druk nr 219/,
    • m) uchwalenia planu pracy Rady Miejskiej w Dukli na 2017 rok /druk nr 220/,
    • n) wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia międzygminnego /druk nr 221/,
    • o) przejęcia zadania Powiatu Krośnieńskiego w zakresie utrzymania chodników w ciągu dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie Gminy Dukla /druk nr 222/,
    • p) zmian w uchwale budżetowej Gminy Dukla na rok 2016 /druk nr 223/.
  6. Odpowiedzi na zapytania i wnioski.
  7. Oświadczenia i informacje.
  8. Zamknięcie sesji.

Proszę o wzięcie udziału w sesji.
wspólne posiedzenie komisji
28 grudnia 2016 r. /środa/ godz. 15 30 / pokój nr 211

Przewodniczący Rady
Andrzej Dziedzic

2016-12-21

 

Gmina Dukla
ul. Trakt Węgierski 11, 38-450 Dukla
e-mail: gmina@dukla.pl

Urząd Miejski w Dukli
ul. Trakt Węgierski 11, 38-450 Dukla
tel.: 13 432-91-00, fax: 13 433-10-11

Transgraniczna Informacja Turystyczna
ul. Trakt Węgierski 11, 38-450 Dukla
tel.: 13 433-56-16

Biuletyn Informacji Publicznej Urzad Miejsci w Dukli

Deklaracja dostępności

© 2016 Urząd Miejski w Dukli. Wszystkie prawa zastrzeżone.