Nabór na stanowisko KIEROWNIKA Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dukli
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko
Kierownika
Miejsko- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dukli
Burmistrz Gminy Dukla
informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani Małgorzata Bielec zamieszkała Równe.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Koncepcja działania Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dukli przedstawiona przez kandydatkę i przeprowadzona rozmowa znalazły poparcie Komisji Rekrutacyjnej. Kandydatka posiada odpowiednie kwalifikacje i spełnia wszystkie wymogi do zajmowania stanowiska kierownika Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dukli.
Dukla, dnia 27 czerwca 2008r.
Burmistrz
Marek Górak
LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
Na stanowisko - Kierownika Miejsko-Gminnego
Ośrodka Pomocy Społecznej w Dukli
W związku z rozpoczętą procedurą naboru otwartego na wyżej wymienione stanowisko pracy w dniu 25 czerwca 2008 r. Komisja Rekrutacyjna dokonała wstępnej selekcji kandydatów tj. poddano analizie dokumenty aplikacyjne pod względem ich zgodności z wymogami formalnymi określonymi w ogłoszeniu o naborze i do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowała:
Lp. | Imię i nazwisko | Miejsce zamieszkana |
1. | Małgorzata Bielec | Równe |
Mirosław Matyka
Przewodniczący Komisji
Dukla, dnia 25 czerwca 2008 r.
OGŁOSZENIE O NABORZE
NR 3 /08
opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dukla (bip.dukla.pl) w dniu 11 czerwca 2008 r.
Na podstawie art.3a ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2001 r., Nr 142 , poz.1593 z późn. zm.)
Burmistrz Gminy Dukla
ogłasza nabór na stanowisko
KIEROWNIKA
Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dukli
1.Wymagania niezbędne.
Kandydatem może być osoba spełniająca następujące kryteria:
1) jest obywatelem polskim ,
2) ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
3) ukończyła studia wyższe,
4) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
5) posiada pięcioletni staż pracy , w tym co najmniej 3 lata w pomocy społecznej oraz
specjalizację z zakresu organizacji pomocy społecznej ,
6) cieszy się nieposzlakowaną opinią .
2. Wymagania dodatkowe.
1) Znajomość przepisów prawa m.in. dotyczących organizacji funkcjonowania pomocy społecznej, samorządu gminnego , finansów publicznych , zamówień publicznych , sprawozdawczości,
2) umiejętność nawiązywania kontaktów międzyludzkich , organizowania i zarządzania pracą zespołową ,
3) umiejętność podstaw obsługi komputera i programu "Helios" i "Amazis".
3. Zakres wykonywanych zadań i odpowiedzialność na stanowisku:
1) zapewnienie właściwej i terminowej realizacji zadań w zakresie pomocy społecznej,
2) kierowanie pracą ośrodka i reprezentowanie go na zewnątrz,
3) opracowywanie i realizacja gminnej strategii rozwiązywania problemów społecznych,
w części dotyczącej programów pomocy społecznej,
4) sporządzanie okresowych analiz, informacji oraz sprawozdań ,
5) wykonywanie zadań związanych z pozyskiwaniem środków pozabudżetowych służących rozwijaniu form pomocy społecznej, w tym środków z funduszy europejskich,
6) współpraca i współdziałanie z instytucjami oraz specjalistami w celu przeciwdziałania
i ograniczania patologii oraz skutków negatywnych zjawisk społecznych,
7) współdziałanie z organami samorządowymi i organami administracji rządowej ,
8) zatrudnianie, zwalnianie pracowników w ośrodku pomocy społecznej oraz nadzorowanie wypełniania obowiązków służbowych przez tych pracowników.
4. Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV),
2) list motywacyjny,
3) koncepcja funkcjonowania Miejsko- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Dukli
4) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie , kwalifikacje
i doświadczenie zawodowe,
5) kserokopie dokumentu tożsamości ( dowodu osobistego)
6) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie [[pobierz...]],
7) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych na stanowisku ,
8) oświadczenie , że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz , że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne ( od osoby zatrudnionej na stanowisku wymagane będzie dostarczenie zapytania o karalności ) ,
9) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach
w terminie do dnia 25 czerwca 2008 roku do godziny 14:00 :
z dopiskiem na kopercie: " Nabór Nr 3/08 na stanowisko Kierownika Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dukli "
" osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Dukla pokój nr 9 ( Biuro Obsługi Klienta)
" lub pocztą na adres - Urząd Gminy, 38-450 Dukla ul. Trakt Węgierski 11
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do II etapu naboru zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz osoby te zostaną powiadomione telefonicznie .
II etap naboru na wolne stanowisko urzędnicze - rozmowy kwalifikacyjne odbędą się w dniu 27 czerwca 2008 r.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.dukla.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Dukla przy ul. Trakt Węgierski 11.
Złożonych dokumentów Urząd gminy nie zwraca .
Prosimy o dopisanie w CV klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1990 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)".
Burmistrz
Marek Górak