NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
OGŁOSZENIE O NABORZE
NR 2/07
opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dukla (dukla.bip.krosoft.pl) w dniu 22 maja 2007r.
Na podstawie art.3a ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r., Nr 142, poz.1593 z późn. zm.)
Burmistrz Gminy Dukla
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
INFORMATYKA
- Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe o kierunku informatycznym,
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
- znajomość budowy, konfiguracji i eksploatacji sieci komputerowych,
- znajomość budowy i eksploatacji sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych,
- znajomość i umiejętność wdrażania oraz administrowania systemów operacyjnych: MS Windows(9x,Me, 2000, 2003 Serwer, XP), Linux,
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym korzystanie z dokumentacji technicznej,
- umiejętność programowania w: HTLM, JavaScript, PHP, MySQL
- znajomość przepisów prawa z zakresu informatyki i dotyczących ochrony danych osobowych.
- Mile widziane:
- prawo jazdy kat. B,
- wiedza i umiejętność pozyskiwania środków finansowych z Unii Europejskiej i innych źródeł na zadania związane z informatyzacją Urzędu,
- dyspozycyjność ,komunikatywność,
- certyfikaty potwierdzające inne umiejętności,
- doświadczenie zawodowe w zakresie związanym z informatyką w administracji publicznej,
- znajomość programów Radix, Płatnik
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- administrowanie siecią komputerową i istniejącymi zasobami programowymi w Urzędzie Gminy i podległych jednostkach organizacyjnych gminy, a to;
- usuwanie drobnych usterek,
- szkolenie osób obsługujących komputery,
- zapewnienie ciągłości działania sieci komputerowej,
- archiwizacja bazy danych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
- przyjmowanie od pracowników Urzędu i jednostek organizacyjnych gminy informacji o wadliwym działaniu sprzętu lub oprogramowania i podejmowanie działań w celu ich usunięcia,
- obsługa i aktualizacja strony internetowej gminy Dukla,
- przygotowywanie materiałów oraz aktualizacja strony internetowej Urzędu,
- nadzór nad legalnością stosowanego oprogramowania,
- prowadzenie dokumentacji związanej z informatyzacją Urzędu,
- stosowanie i przestrzeganie przepisów ustawy o zamówieniach publicznych i współdziałanie w tym zakresie z specjalistą d/s zamówień publicznych.
- Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie,
- kserokopie świadectw pracy,
- kwestionariusz osobowy (druk kwestionariusza można pobrać w Urzędzie Gminy w Dukli - Biuro Obsługi Klienta pok. 9),
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności,
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 15 czerwca 2007r. do godziny 1400: z dopiskiem na kopercie: "Nabór Nr 2/07"
- osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Dukla pokój nr 9 ( Biuro Obsługi Klienta)
- lub pocztą na adres - Urząd Gminy, 38-450 Dukla ul. Trakt Węgierski 11
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (dukla.bip.krosoft.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Dukla przy ul. Trakt Węgierski 11.
Prosimy o dopisanie w CV klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1990 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)".
Burmistrz
Marek Górak